Wednesday, August 25, 2010

Syahadah Gadis Ateis Cetakan Kedua..

15
oleh : M.I.A.


Bismillahir Rahmanir Raheem... Alhamdulillah, dari post yang dimuatkan di dalam blog Chairman PTS, cetakan kedua novel Syahadah Gadis Ateis bakal memasuki gudang PTS di dalam minggu ini. InsyaAllah tidak lama lagi ia akan kembali memasuki pasaran.. Terima kasih semua kerana menyokong dan memberikan maklumbalas bagi tujuan pembaikan selama ini.. Allah jua membalas segala kebaikan dengan rahmat dan kebahagiaan kepada tuan-tuan di dunia dan akhirat.. Amin..


Author Image

satuhala
Satuhala merupakan blog kendalian Imran Haaz.

15 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah..dpt juga sy bli on9 bku ni..

satuhala said...

Alhamdulillah.. semoga ia membawa manfaat.. TQ atas sokongan.. Selamat Berpuasa..

irdinakhan said...

Alhamdulillah.. definitely i will order soon.. harap tak terlepas lagi kali nie..

Muhammad Yap said...

Salam.. tapi napa di bookcafe,stoknya dah habis? takkan begitu cepat habis? atau belum update?

harap maklum balas..

terima kasih.

satuhala said...

Salam Irdina..
TQ atas sokongan. InsyaAllah kali ini mungkin boleh dapat copy SGA. nanti saya update melalui email kalau dah diedarkan cetakan kedua.
TQ & selamat Mneymbut Aidil Fitri, maaf zahir batin.

satuhala said...

Wa'alaikumsalam Muhammad Yap,
Saya sendiri tak pasti samada cetakan kedua sudah masuk ke bookcafe & habis dan atau belum masuk ke sana lagi. InsyaAllah saya akan dapatkan maklumat. TQ atas sokongan. Selamatmenyambut Aidilfitri & maaf zahir batin.

epal hitam untuk blanka said...

tuan hamba... patik tidak tahu bagaimana untuk contact tuan hamba.. urm.. patik ada suggestion untuk tuan hamba untuk menyelesaikan persoalan mereka.. mungkin tuan hamba pernah ke laman web tersebut.. jika mempunyai kelapangan masa. silalah ke.. http://www.isadanislam.com/tanya--jawab/muhammad/76-apakah-muhammad-berdosa- TQ..

-T.G- (tengku.mohd.faiz@gmail.com)

Mashe said...

salam.
sy tgh baca novel nih... besh sgt.... mudah nak paham islam dengan contoh2 yg diberikan... bgus la... harap boleh terbitkan novel macam nih lagi dipasaran.

*coz x semua owg paham konsep islam sebenarnya... :)

RuMaH TuA said...

Subhanallah, buku yang bermanfaat.

Asrul Mohd Salleh said...

Salam.. Ape jadi pada perbualan saudara dgn paderi ya?? =)

Shahida said...

alhamdulillah.. sy bersyukur dpt baca novel nih. terdapat banyak dalil n nas yg bertepatan dgn isu2 akidah pd zaman ini. smoga awak akn terus berkarya, karya tu dpt membantu memantapkan lagi iman kami, wanita yg tau hukum tp kurang ilmu n praktikal. ni salah satu jln dakwah, menyebarkan ilmu sesama manusia terutama org Islam ...... Smoga Allah melimpahi kesihatan yg baik dan rezqi yg murah!Amin

satuhala said...

Wa'alaikumsalam,
Mashitah, Baitl 'atiqa & Shahidah.. tq atas sokongan.. semoga Allah membalas kalian dgn kebaikan di dunia dan akhirat ... Amin...

satuhala said...

Wa'alaikumsalam Asrul..
dialog dgn paderi tu akan dibukukan sebaik saya siapkan beberapa projek penulisan yg tertangguh disebabkan kesibukan tugas sejak 2006.. InsyaAllah.. sebaik saya memerdekakan diri saya, satu persatu buku2 tersebut akan diterbitkan..

pEngLiPuR LarA said...

salam...tahniah atas hasil buku ini yang dapat menolong saya menerangkan beberapa mslh kpd rakan2 tntg isu agama..semoga ALLAH memberkati pejuang spt ini...buku in telah diberikan oleh bapa saya pada pesta buku tahun lepas.bapa saya terima ini sbg hadiah drpd pts mungkin bapa saya terlibat secara langsung dengan pesta buku itu bagi pihak kementerian pelajaran malaysia.syukran...

satuhala said...

Wa'alaikumsalam Penglipur Lara,
Alhamdulillah.. antara golongan yang menjadi fokus kepada penulisan SGA ialah gadis yang meningkat remaja dan pelajar Universiti.. Syukur kepada Allah golongan itulah yang paling ramai membaca dan memanfaatkan SGA sebagai sebuah bacaan santai yang membawa isu berat.. testimoni seperti dr. saudari dan pembaca2 lain, membuatkan hati saya berasa sgt lapang kerana apa yang diniatkan pada awal penulisan itu, mencapai objektif yang telah ditetapkan. Hati berasa gembira bila sahaja melihatkan novel kecil itu dpt membantu sedikit sebanyak saudari dlm memberi pencerahan kpd sahabat2. Semoga ia membawa manfaat yang lebih besar kepada saudari nanti. InsyaAllah. terima kasih.. semoga saudari & family sentiasa berada dikalangan mereka2 yang mendapat rahmat dari Allah setiap saat dan masa. Amin..