Monday, April 20, 2009

Belanja Kami Secawan Kopi…

2

Jika anda dapat menghidunya, setiap penulisan di dalam blog SATUHALA ini, mempunyai aroma kopi pekat yang panas dan selalunya ditulis pada ketika hujan sedang lebat. Ia menimbulkan ghairah meneroka ruang idea dan penulisan.

Satuhala telah bergerak lebih 16 tahun. Semua posting blog ini adalah gratis kecuali di mana ia dinyatakan sebaliknya. Hampir 500 artikel dan 1 Juta Unique Visitors sejak dari awal. Tanpa sokongan anda yang setia sejak 2006, tidak mungkin ianya boleh pergi sejauh ini. Terima kasih semua sahabat pengunjung.

2020, kini blog ini digerakkan oleh team SATUHALA. Team SATUHALA dengan keupayaan terhad pada masa ini, merangkumi pasukan kerja melibatkan pereka grafik, penyunting video dan pereka muzik. Mohd Aswanizam Bin Alias AKA Imran Haaz mengetuai pasukan ini dan masih lagi sebagai pemilik dan penulis utama.

Kami merancang untuk mengembangkan dan mengaktifkan semula SATUHALA dan mengekalkannya sebagai blog dengan idea dan pengisian multimedia yang gratis tetapi membawa beberapa perubahan dan penambahbaikan baru. 

Jika anda suka dengan mana-mana penulisan, isikandungan dan sumbangan kami di sini, belanjalah kami secawan kopi. Ia menambah semangat kami untuk terus meneroka, membuat beberapa upgrade dan berkongsi bersama.

Maybank  : Mohd Aswanizam Bin Alias 
No Acc : 157091045597

Bank Islam : Mohd Aswanizam Bin Alias
No Acc : 12261020070256

Semoga Allah murahkan rezeki kepada semua yang bersama belanja kami minum. Amin



Author Image

satuhala
Satuhala merupakan blog kendalian Imran Haaz.

2 comments:

Rusli said...

Tn Nizam.

Ingat saya? Cikgu Rusli Sikamat. Kursus KPD Pangkor Mei 2016.. video respons Yusri buat saya cari Tn. 98% benda yg tn cakap akan berlaku dah berlaku. Cuma Perang Laut China Selatan menjelang 2025 mcm kita discuss dulu belum jadi. Check messenger.

Secawan kopi untuk sebulan for good times Tn. Terima kasih atas perkongsian.

satuhala said...

Ingat Cikgu.. kambing golek semeja dgn sya di Pangkor Resort. Jazakallahu Khoir. Lepas MCO, Insya Allah boleh jumpa.