Wednesday, September 23, 2009

Selamat Hari Raya AidilFitri

7
Assalamu'alaikum warahmatullah.. Oleh kerana laptop merupakan perkara terakhir yang saya sentuh sepanjang tempoh beberapa bulan sebelum ini, maka tidak dapat saya muatkan beberapa tulisan yang sudah disiapkan sebelum ini.. cuma dikesempatan cuti ini saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri kepada semua yang setia dan biasa berkunjung ke sini.. Maaf Zahir Batin di atas segala salah dan silap... Terima kasih kerana setia berkunjung ke sini walaupun blog ini seperti biskut.. sekejap ada dan sekejap tidak.. InsyaAllah apa yang saya mampu muatkan di sini, akan saya muatkan dalam waktu terdekat.. Semoga kita semua sentiasa dilindungi Allah pada setiap masa dan ketika.. Amiin & Wassalam..
Author Image

satuhala
Satuhala merupakan blog kendalian Imran Haaz.

7 comments:

adi said...

selamat hari raya, maaf zahir batin ..

Anonymous said...

eid mubarak, dah lama tak baca hasil nukilan saudara. saya menunggu hasil terbaru dengan sabar.

Hidayat said...

Salam, Selamat Hari raya, Bila buku saudara akan ada di pasaran....? sayajuga turut menunggu nukilan terbaru saudara....

satuhala said...

Wa'alaikusalam..terima kasih Adi, Anonymous?, hidayat dan semua yang menghubungi saya.. Hidayat, saya pun tak pasti bila buku saya akan diterbitkan. Menurut editor terbaru yang bertanggungjawab mengenai novel tersebut, ianya sudah selesai disunting. Berita terbaru yang saya dengar Editor tersebut sudah bertukar tempat kerja.. semua masih di bawah perancangan, cuma ketentuannya hanya Allah sahaja yang menetapkan.. buat masa ini, saya cuba menyiapkan sambungan penulisan di sini disebabkan terdapat kelonggaran masa.. maaf kepada beberapa sahabat yang sering bertanyakan tentang update blog kerana saya tak dapat memuatkannya selagi saya tidak berpuas hati dengan fakta yang dimasukkan.. InsyaAllah akan ada upcate.. cuma masanya ditentukan Allah. wassalam..

Anonymous said...

http://satuhala.blogpsot.com/

sila cek link di atas.

satuhala said...

dah habis modal agaknya group Kristian ni.. sampai terpaksa hijack nama blog ni untuk pesongkan trafik.. kelakar sungguh.. anyway.. ni satu 'pengiktirafan' bahawa blog ini sudah melakukan sesuatu yang tidak disenangi kumpulan mereka.. teruskan usaha.. pelindung kami hanya Allah..

silence reader said...

salam

rasanya semua blog menggunakan blogspot telah dipesongkan skrnya menukarkan kpd blogpsot