Monday, December 3, 2007

Pengumuman...

0
Pembelian eNovel Syahadah..

Terima kasih kepada semua pelawat yang membeli eNovel Syahadah: Dialog dengan Gadis Melayu Atheist.

Kepada semua pembeli yang telah membuat pembayaran tetapi masih belum menghubungi pihak kami berkenaan butiran penting yang diperlukan atau yang menghadapi masalah dengan proses penghantaran, sila hubungi satuhala@yahoo.com dengan segera bagi membolehkan kami memproses urusan penghantaran dengan secepat mungkin. Kami masih mempunyai beberapa pembeli yang belum emailkan butiran yang diminta. Sila hubungi kami dengan segera.

Kepada anda yang belum mendapatkannya dan ingin membeli eNovel Syahadah tersebut, sila email ke satuhala@yahoo.com untuk maklumat lanjut atau klik di sini.


Pembelian CD ROM World Religious Scriptures Vol. 1
Diminta
En. Agung Marsanto dari Jakarta, Indonesia untuk hubungi kami dengan segera. Pihak kami telah cuba menghubungi saudara melalui email berkenaan pembelian yang dibuat dan masih belum menerima jawapan. Harap dapat hubungi kami dengan segera bagi memudahkan proses dan urusan penghantaran.

Kepada anda yang berminat untuk mendapatkan CD ROM World Religious Scriptures tersebut, sila email ke satuhala@yahoo.com untuk maklumat lanjut atau klik di sini.

Author Image

satuhala
Satuhala merupakan blog kendalian Imran Haaz.

No comments: